

Signal-Based Marketing en Sales, hoe werkt dat?
Wat is signal-based marketing, wat is het verschil met lead scoring en hoe kun je starten? Daarover lees je in dit blog.
Lees hier onze blogs en artikelen over marketing en technologie
Wat is signal-based marketing, wat is het verschil met lead scoring en hoe kun je starten? Daarover lees je in dit blog.
Als B2B marketingmanager in het MKB moet je veel bereiken met weinig middelen. Dit artikel laat zien welke uitdagingen daarbij komen kijken – én hoe je ze slim oplost.
AI speelt een steeds grotere rol in marketing en sales, maar niet alle AI-oplossingen zijn hetzelfde.
In deze blog leggen we de verschillen uit tussen AI tools, AI Agents en Multi-Agent systemen. We geven ook praktische voorbeelden van hoe ze in marketing en sales worden toegepast.
Voor veel organisaties is het lastig om aan te tonen wat marketing technologie bijdraag. In vier stappen krijg je grip op je MarTech stack en bouw je een waardegedreven roadmap.
AI biedt talloze mogelijkheden om marketing efficiënter en effectiever te maken. In dit blog vind je meer dan 65 use cases die je helpen om meer uit je marketingbudget te halen.
AI agents kunnen zelfstandig informatie verzamelen, taken uitvoeren en leren van feedback.
Hoe kun je AI agents inzetten binnen marketing en waar moet je op letten? Dat lees in dit artikel.
Maturity modellen zijn zo oud als de weg naar Rome. Ze worden dan ook vaak binnen Marketing toegepast. Maar om Martech te optimaliseren, kun je beter kijken naar Martech potentieel in plaats van maturity.
Marketing software selectie gaat om meer dan alleen het kiezen van het pakket met de gewenste functionaliteiten. Met deze zes fasen zorg je voor een goede aansluiting op je organisatie en strategie.
Veel bedrijven die gebruik maken van Google Analytics zien een groot aandeel van het verkeer als ‘unassigned traffic’ terugkomen. Wat kun je doen om dit te voorkomen?
Welke kennis en skills heb je nodig in ecommerce om het maximale uit marketing automation te halen?